فبراير 26، 2010

تصميم

أنا ما اعتزلتش الكتابة ولا حاجة بس اليومين دول الإبداع راح في مسار آخر هو التصميم. في الصورة اللي فوق هاتلاقوا غلاف المجلة اللي باصممها أنا وأحمد ومصطفى كل سنة. الغلاف اللي فوق ده بقى تصميمي أنا (وش بلسان لأحمد). المجلة دي مجلة طبية لجمعية طلابية بتصدرها سنوياً. هابقى أكلمكم على حكاية التصميم معانا بالتفصيل :)

هناك 11 تعليقًا:

أحمد الشمسي يقول...

حقك طبعا تجيب الغلاف هنا
العدد ده بالذات انت ما عملتش فيه غير الغلاف يا ناصح!

المهم خلصت الصفحات اللي عليك في العدد الجديد ولا لسه؟
ديزاينر مهمل!
:))

عمرو يقول...

أحمد (من غير أهلا هههههههه)
تنكر إن أنا اللي علمتك فوتوشوب؟ يا ابني أنا مشفق عليك انت فتحت النار على نفسك, انتظر التدوينة اللي جاية بقى, وطالما انت ديزاينر محترم قوي كده هاسيبلك الباقي تصممه لوحدك ههههههههه
:)

غير معرف يقول...

اممممممممم
يعنى هوه لازم اعلق
ماشى
تعليقى بقى
انك طلعت مالتى سيستميعنى متعدد الانظمة زى الراديوهات المستوردة يعنى
كاتب قصص وبتحضر ماستر وبتطلع فى التليفزيون وكمان بتصمم
لالالالالالالالالالالالالالالالا
ده انت طلعت جامد اوى

سلام ياكبير

ايمى

غير معرف يقول...

نسيت
ماتنساش تقولى عملت ايه فى الكلية؟

ايمى

جارة القمر يقول...

ههههههههههه
طب لازم تغيظ صاحبك كدا مش عيب يا عمرو

بس حلو التصميم و الله جامد يا عمرو الصراحة انا منتظرة اعرف حكاية التصميم دى ها ؟

علياء يقول...

أما أنا طلعت غبية بشكل ههههههه
تصدق يا عمرو؟! :)

أول ما قريت العنوان فكرتك مصمم على حاجة يعني ههههههههه..

بس فعلاً حلو التصميم.. تسلم يديك :)

جمال عمارة يقول...

عمرو وأحمد الشمسي..

يعني كلها 10 صفحات بالكتير وعمالين تتخانقوا مع بعض..

أمال لو صممتم مجلة التايمز ها تعملوا فينا إيه؟

:) :)

عمرو يقول...

إيمي
عاملة إيه
أول محاضرة لنا يوم التلات من أربعة لسبعة هابقى أقولك التفاصيل بعدين

وبعدين يا بنتي أنا مشفق عليكي انتي التانية لما تعرفي بقية المواهب
:)

عمرو يقول...

جارة القمر
لا مش عيب, وهو مش عيب يقول إني ديزاينر مهمل
:(

مش هاقولك حكاية التصميم خلاص :(

عمرو يقول...

علياء
العفو يا فندم. الكلمة أول فهم لها هو التصميم ابن عم العزيمة وبالتالي انتي صح
:)

عمرو يقول...

أستاذ جمال
على فكرة المجلة أربعة وتلاتين صفحة وتصميمنا أحلى من تصميم التايمز :)