أبريل 22، 2010

My mood

reunion__forehead_by_myducksayshowdy

تبعد ولا بانساك

ترجع لي باستناك

فارد إيديا تعالى

الدنيا ما تستاهلش

:)

اسمع الأغنية من هنا

هناك 11 تعليقًا:

Unknown يقول...

أنا برضو اللى فيييييييييين دة انت اللى مبتسألش..

تقريبا مصطفى قمر وكان بيقول فى اولها كدة..صح؟؟؟

مصطفى قمر دة كنت بحبه فى مراهقتى اوى على فكرة..تقريبا كنت مهووسة..بس بعد كدة اكتشفت انى مبحبوش خالص..معرفش ليه فجاة حسيت انه مش مغنى ولا ممثل ولا اى حاجة..ولا امور حتى

بس عنده اغانى قديمة حلوة اوى

ممممممممممم...بقالى كتير مجتش هنا علقت..مع انى متابعة كل التعليقات..وحشنى الموكان

Unknown يقول...

انا هنا لوحدى وللا ايه؟؟؟

Unknown يقول...

مممممممم يعنى ممكن اتنطط عالكنب واقلب الكراسى واعلى التليفزيون عالاخر؟؟؟؟

ماهو اصحاب البيت مش هنا بقى

Unknown يقول...

وهفتح التلاجة كمان واكسر البيض عالارض..واطلع البلكونة واشب منها والجيران يقولولى خشى جوة..ووووووووووووووووو هعمل شقاوة كتير

Unknown يقول...

وهكتب على حيطان المدونة بالقلم الفلوماستر..وارسم قلوب

Unknown يقول...

كفاية كدة بقى...تعبت من كتر اللعب فى المدونة..هروح اقعد عالبانر شوية واتفرج على بلوجر من فوق

صحيح يا عمرو..هى مدونتك فى الدور الكام؟؟؟

أسما يقول...

مش عارفة اسمعها من ماك
:(
و مش لاقيها علي يوتيوب
:(
هاستني لبكرة...

عمرو يقول...

أهلا يا إنجي
إيه يا بنتي الدوشة دي كلها؟ كده صحيتيني من النوم
:)
الأغنية دي بالذات باحبها قوي لمصطفى
:)


إيزووولد
على فكرة يا أسما ممكن تنزليها الأول وبعدين تسمعيها
أدي الرابط
http://www.6rob.com/ViewSongs/song_10765.html

ألف سلامة عليكي تاني
:)

ponpona يقول...

أنا بحب الاغنية دي :)

عارف ... انا بحب الحاجات اللي بتيجي لوحدها لحد عندي وتقولي انا هو اتفضليني بقى .. زي كده مثلا بالذات لما أكون محتاجاها

شكرا يا عمرو
يسعد مساك بقى زي ما أسعدت مسايا
:)

ponpona يقول...

حلوة قوي الصورة على فكرة :)

عمرو يقول...

بنبونة
وأنا كمان.. يسعد مساكي يا رب
:)