أبريل 17، 2010

نزل كوابيس الفتى الطائر.. دلوقتي :)

بعد النجاح الساحق اللي حققته المجموعة, وبعد التوزيع الرهيب اللي وزعته, نقدم لكم كوايس الفتى الطائر في نسختها الإلكترونية… كوابيس الفتى الطائر نزلت في كل المكتبات وحققت أعلى المبيعات, كوابيس الفتى الطائر.. مجموعات عربي….. :)

book
كمان احنا عملنا مجموعة على فيس بوك للكوابيس يا ريت تبقوا تشتركوا فيها.. للاشتراك اضغط هنا

هناك 6 تعليقات:

ponpona يقول...

عسل عسل

عارف عاملة زي ايه

اقرا الحادثة اقرا لحادثة
القبض علي النصاب اللي سرق كتاكيت الجيران .. اقرا الحادثة

:)

مبروك عليكم الجروب
عقبال مايبقى عندكم عشرين مليون جروب

:) :)

أسما يقول...

فكرة حلوة اوي يا عمرو... امممم، انا عملت دعوة علي فيس بوك لشوية ناس انا باحترم رايهم في الادب... بس يا رب هما يعبروني و يقبلوا... هع هع هع... انا بعت دعوة لدكتور نصار عبد الله... ابو عمرو نصار اللي انا بحقد عليه و اللي خلاه يقابل بهاء طاهر
:)

أسما يقول...

كلمة بس لبونبونة... يعني اعمل فيكي ايه... يعني هو النصاب هيسيب التليفزيون و الدش و الستريو اللي ف بيت الجيران و يسرق كتاكيت؟!!!... طيب هيعمل بيهم ايه؟! ايه يا خويا النصابين النونو دي... قطشيعة
D:

عمرو يقول...

بنبونة
ربنا يبارك فيكي يا رب
:)

أسماء
مش عارف أودي جمايلك فين :)

أسما يقول...

جمايل؟!!!
:(
تصدق اتقهرت
:(((((

عمرو يقول...

آه فهمت
على فكرة أنا باتكلم دايما بحسن نية, يعني لا كنت باتتريق ولا كنت باتكلم بجد, أنا في الجملة دي كنت باهزر, بس كنت تعبان قوي ومستعجل جدا فحتى ما كملتش العبارة كنت عاوز أقول "مش عارف أودي جمايلك فين يا ست أسماء".. أنا آسف على أي حال